onsdag 12 januari 2011

Gott Nytt Jävla År!

Jaha, tillbaka igen.
Bara det faktum att jag återvänder till den här bloggen säger väl allt om mitt liv. Att jag dessutom redan namngett den på ett sätt som gör den inaktuell redan efter ett år säger väl också en del om min framförhållning.

Såhär i början på ett nytt år kan jag i alla fall inte hålla mig från att göra en del summeringar över 2010 - så här goes:

Årets största besvikelser:
Januari, Februari, Mars, April, Maj Juni, Juli, Augusti, September, Oktober, November och inte minst December.

Årets särklass största pungsparkar

1. Prinsessbröllop

2. Insikten att jag gärna skulle rulla runt i sänghalmen med kronsessan

Årest mest repeterade önskan (2 st)

1. Att någon ska sparka in fånflinet på österlmalmswannabeestylade backslickeprinsen

2. Att jag ska få rulla runt i sänghalmen med någon mänsklig representant för det motsatta könet - prinsessa eller inte

Årest höjdpunkter
Som David Brent i the Office skulle ha uttryckt det: "El vino did flow!"

Vad övrigt är är en insikt att om 2011 blir tillnärmelsevis lika jävligt som 2010 är det lika bra att inse att gud finns - och att han/hon gör det enkom för att jävlas med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar