torsdag 14 januari 2010

Sexiga Kajsa Anka

I natt låg jag som vanligt vaken och filosoferade över livet, konsten och döden. Och inte minst vad min nästa kulturgärning ska bli - jag har ingen aning men jag vet att det ska bli något stort; något som spränger ramarna för konsten, något som ger nya idéer, nya infallsvinklar. Något som helt omdefinierar poesin och lyriken både konstnärligt och som politisk kraft!

Men allt som oftast när jag var något på spåren stördes jag av sexuella fantasier. Inte minst störande då jag de facto fann att de bestod av Kajsa Anka. Det är något med hennes röst...

Varje morgon sitter man där mörbultad efter en sömnlös natt med Musses klubbhus på burken så man ska slippa allt snack. Musse och Mimmi piper på som ett par vedervärdiga amerikanska tonårstjejer så att man får bestialistiska begär som består av att man bara vill hoppa in i TV:n och slita huvudet av de jävlarna och köra ned de där stora öronen i halsarna på dem. Likaså med Kalle Anka som kraxar på som en speedad Kenta på Söderstadion 1976, och Långben som låter som herr korkad, naiv bondläpp.

In kommer Kajsa, hennes röst en sensuell smekning som redan i sitt första anslag får ens bröstvårtor, och allting annat också, att styvna. Förutom knäna då som man blir alldeles mjuk i. Hon fladdrar förföriskt med ögonfransarna och ur hennes näbb kommer lycka, framgång, blomsterbäddar i högsommarsolen, lyckliga suckar, sensualitet, smekningar (ja jag vet att jag upprepar mig) och inte minst en sjuhelvetes mjuk och oemotståndlig sexualitet. Jag vill ha henne!

Jag tror jag ska tillägna henne min nästa diktsamling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar